El Museu col·labora amb l’exposició de Joan i Martí Castells, a la Llacuna

El Centre d’Estudis Llacunencs ha organitzat, al Centre de Cultura i Turisme de la Llacuna, una exposició de figures de pessebre, obra dels germans Joan i Martí Castells Badia, sota el títol Figures de pessebre.

El Museu del Pessebre de Catalunya i la família Mestres Roca han col·laborat amb la cessió de dos diorames del pessebrista universal Joan Mestres i Baixas (1925-2013) de Sant Joan Despí, amb figures de pessebre de palillo realitzades per  l’oncle dels escultors pessebristes, Martí Castells Martí (1915-1995).

També s’han exposat varis conjunts de figures de motllo en diverses vitrines, dels mateixos Joan i Martí Castells Badia.

L’acte de la inauguració ha estat presidit per l’alcalde de La Llacuna, Josep Parera i pel president del CELL, Joan Alegret, amb parlaments per part dels germans Castells, que han explicat el contingut de l’exposició i el procés de treball de les figures de pessebre de tota una vida i de tota la nissaga del Taller Castells.