Sabíeu que aviat podreu venir a l’Escola-Taller?

Al tercer pis del Museu del Pessebre de Catalunya disposem d’un espai ampli i diàfan equipat amb forn i piques per dur a terme programes de formació artística, en especial, de pessebrisme.

L’Escola-Taller es prepara per rebre diferents públics (famílies, gent gran, persones en risc d’exclusió social, etc.) amb la il·lusió de crear un espai de comunitat i entesa que acompanyi als i les assistents durant el procés d’aprenentatge. En aquest espai s’hi vol ensenyar a experimentar tot el procés de creació d’un diorama: esbossos previs, construcció dels seus elements en perspectiva, dibuix, escultura, pintures i colors, materials, detalls, miniatures, efectes especials, tècniques digitals, il·luminació, vegetació, així com el modelatge i la cocció de les mateixes figures del pessebre.

També s’hi desenvoluparan sessions teòriques com xerrades, debats, cursets, cicles i conferències vinculades a la producció artística i a la història de l’art.

Estigueu pendents del nostre web, aviat hi trobareu novetats!

Slider image