Conveni de col·laboració entre la Fundació MPC i APRODISCA

L’Associació APRODISCA (Associació Pro-Persones amb Disminució Psíquica de la Conca de Barberà i de La Selva del Camp) i la Fundació Museu del Pessebre de Catalunya signen un conveni de col·laboració per millorar l’accessibilitat i suprimir de barreres arquitectòniques i funcionals per a les persones amb diversitat funcional al Museu.

Aquest projecte té per objecte millorar i/o suprimir qualsevol tipus de barrera arquitectònica i/o cognitiva, mitjançant un grup de treball format per persones participants de l’Associació APRODISCA, duent a terme un assessorament amb la finalitat d’assolir l’adaptació i accessibilitat òptima de l’edifici del Museu del Pessebre a les persones amb diversitat funcional. Un pas més per a l’accessibilitat universal per tal de contribuir a una societat més justa, igualitària, equitativa i inclusiva.

La signatura d’aquest conveni ha estat realitzada per Anna Mas, gerent d’APRODISCA, i Ismael Porta, en representació de la Fundació Museu del Pessebre de Catalunya.