La Nit del Pessebre amb els Pastorets de Montblanc

La Nit del Pessebre és una iniciativa de la Federació Catalana de Pessebristes que convida els espectadors a visitar exposicions en horaris poc habituals i amb activitats paral·leles sobre els pessebres, que aquest any té lloc la nit del 28 de desembre de 2019.

El Museu del Pessebre de Catalunya s’ha acollit a la iniciativa amb l’inestimable col·laboració i participació teatral dels Pastorets de Montblanc.

L’experiència, ja realitzada l’any passat amb molt bona acollida de públic, ha tornat a superar, sorprendre i meravellar als nombrosos visitants, que han gaudit de les representacions breus itinerants dels Pastorets de Montblanc, pels diferents espais tematitzats del Museu del Pessebre de Catalunya.