Comença el taller “Mou les mans al Museu del Pessebre de Catalunya!”

El passat 12 de juliol va tenir lloc la primera sessió de la proposta educativa “Mou les mans al Museu del Pessebre de Catalunya!”. En aquesta ocasió ens van visitar diferents grups del casal d’estiu del Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc. Grans i infants van poder conèixer més el museu: què hi ha dins i com s’hi treballa i, sobretot, tothom va tenir ocasió de treballar amb la pintura i el fang i fer una figura a través d’un motlle.

Per l’èxit assolit en aquesta primera sessió, repetirem ben aviat aquesta proposta així que seguiu alerta, ja que a través del nostre web comunicarem les pròximes sessions infantils del taller “Mou les mans al Museu del Pessebre de Catalunya!”. T’ho perdràs?